пʼятниця, 12 червня 2015 р.

Модуль 9.Рефлексія.



Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :у  цій вправі я, працюючи в парі , розповіла  про свій приклад  учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я  отримала  від колеги,  допомогли мені  удосконалити приклад та  стратегію оцінювання. Обговорила  створений  приклад  учнівської  роботи  та засоби  оцінювання. Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізувала  шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створила  форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та  інструменти для підсумкового оцінювання;

Немає коментарів:

Дописати коментар