Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як
учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання :у цій вправі я, працюючи в парі ,
розповіла про свій приклад учнівської
роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колеги, допомогли мені удосконалити приклад та стратегію оцінювання. Обговорила створений приклад учнівської роботи та засоби оцінювання. Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості
в навчанні та інструменти для підсумкового оцінювання;
Немає коментарів:
Дописати коментар