пʼятниця, 12 червня 2015 р.

Модуль 10.Рефлексія.



Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме…тепер, коли очікування та цілі навчання учнів за обраною темою добре визначені, у цьому модулі я  сфокусувала  свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Я  обговорила, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення моєї власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім я  створила  документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти.  Також спланувала, як буду  вивчати обрану  тему в своєму класі та створюватиму  інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів. Обговорила те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Створила  презентацію, документ для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Створила  план впровадження теми;

Немає коментарів:

Дописати коментар